15.6 C
Deva
sâmbătă, mai 25, 2024

MODERNIZARE DRUM SARMIZEGETUSA REGIA. Decartelarea lui Dorin Gligor a împins lucrările în iarnă

Firma aia „penală” şi „de casă” a lui Moloţ a făcut minuni la lucrările de modernizare pentru drumul spre Sarmizegetusa Regia. Lucrările au început în 25 august, iar asfaltarea celor 18 kilometri de drum se va finaliza la jumătatea lunii noiembrie. Cu puţin noroc de vreme bună, proiectul va fi terminat pe 1 decembrie. Dacă Dorin Gligor nu pierdea trei luni căutând să elimine firma câştigătoare „că-i de-a lui Moloţ”, drumul era acum finalizat

 

Adrian David, preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara, a prezentat, ieri, stadiul lucrărilor de modernizare a drumului spre Sarmizegetusa Regia. Proiectul de modernizare a celor 18 kilometri de drum de la Costeşti spre Sarmizegetusa Regia se va face cu 18,2 de milioane lei şi presupune: covor asfaltic, terasamente, lucrări de consolidare a versanţilor, ziduri de sprijin, gabioane pentru consolidarea albilor de râu, parapeţi şi rigole, 12 parcări, nouă refugii şi şapte poduri ce trebuie reabilitate.

 

Stadiul lucrărilor

 

Lucrările au început la 25 august şi până acum s-au făcut asfaltări pe 15 kilometri, din care pe nouă kilometri a fost turnat şi stratul de uzură, la stabilizarea albiilor mai este de făcut un rest de lucrare şi gabioanele vor fi gata în două săptămânii (ca şi asfaltarea), iar la zidurile de sprijin mai sunt de făcut două tronsoane ce însumează cam două sute de metri. „Suntem capabili să respectăm termenele contractuale în privinţa finalizării lucrărilor aici. Ceea ce îmi doresc este să sărbătorim ziua de 1 Decembrie cât mai aproape de Sarmizegetusa Regia şi să venim numai pe asfalt”, a spus Adrian David.

Trei luni pierdute din vanitate

Despre SC Trans Construct Import Export SRL, firma care execută lucrările, s-a spus că e patronată de un puştan fără experienţă, care abia a împlinit 18 ani şi că-i firma de casă a fostului preşedinte Mircea Ioan Moloţ. Dorin Gligor, în scurta sa domnie la „butoanele” Consiliului Judeţean, a refuzat să-i atribuie lucrarea, deşi Trans Construct câştigase licitaţia. Marele decartelator al judeţului ajunsese într-o situaţie din care nu putea ieşi decât prost. Fie continua cu „drumarii lui Moloţ” şi atunci se ducea de râpă toată demagogia cu decartelarea judeţului, fie mătrăşea licitaţia. Dorin Gligor a preferat să tragă de timp cu riscul de a se pierde fondurile europene.

În aprilie, a promis că „pe 28 – 29 mai vom şti câştigătorul licitaţiei”. În iunie, când a avut rezultatul licitaţiei, a dat-o cu „e o situaţie complexă”, „totuşi, sunt zece oferte care trebuie evaluate, dar sunt optimist” şi „avem la dispoziţie 25 de zile”, toate astea în condiţiile în care termenul de finalizare al lucrărilor este 31 decembrie 2015, drumul e în zonă de munte şi orice zi de vreme bună contează. Aşa a trecut şi luna iunie şi iulie şi abia pe data de 25 august s-au apucat drumarii de treabă. Pentru că Dorin Oliviu Gligor, stăpân vremelnic la Consiliul Judeţean, a fost mai preocupat de imaginea sa de „războinic” al dreptăţii, decât de proiectul european.

Știri Similare

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Stai conectat

17,116FaniÎmi place
110CititoriConectați-vă
7,410AbonațiAbonați-vă
spot_img
spot_img

Știri Recente

/*ADNOW*/