Posibilitatea achitării facturilor de apă în reţelele PayPoint dă rezultate. În nicio lună de zile, de când facturile de apă au cod de bare, în conturile furnizorului de apă şi canalizare a intrat deja o jumătate de miliard de lei vechi.
Conducerea Societăţii ApaServ Valea Jiului SA a vrut să vină în sprijinul abonaţilor, aşa încât aceştia să nu mai fie nevoiţi să stea la cozi, la centrele de încasare, pentru a-şi achita afcturile. A încheiat un contract cu operatorul de plăţi în numerar al reţelelor PayPoint, iar din data de 9 octombrie sistemula devenit efectiv operaţional. O măsură care şi-a atins scopul propus, după cum declară directorul SC ApaServ Valea Jiului SA, Costel Avram, care a fost şi primul client. “De la implementarea acestui program, prin sistemul PayPoint s-au încasat aproximativ 500 de milioane de lei. Cert este că în Valea Jiului sistemul dă roade, iar clineţii noştri nu mai trebuie să stea la coadă să-şi achite factura”, a declarat Costel Avram, directorul ApaServ Valea Jiului SA.
Sistemul este operaţional în toate localităţile din Valea Jiului, iar facturile pot fi plătite la orice centru dotat cu un astfel de sistem de plată. Clientul ApaServ trebuie doar să vină cu factura de apă la cel mai apropiat magazin unde se găseşte un terminal PayPoint, unde se scanează codul de bare de pe factură, plata fiind absolut sigură.
Pe de altă parte, oficialii ApaServ vor să implementeze şi plata facturii cu ajutorul cardurilor bancare. La casieriile operatorului de apă şi canal din Petroşani şi Petrila, în prima fază, vor fi montate două POS –uri, aşa încât plata să nu fie făcută doar cash, ci şi prin card. Ulterior, sistemul va fi extins şi în celelalte localităţi din Valea Jiului.