Luni a fost programată recepţia celor 43 de kilometri de autostradă construiţi în vestul ţării ca parte a Autostrăzii A 1 Nădlac – Bucureşti.
Acest lucru înseamnă că firmele de construcţii au terminat lucrările începute în 2014 şi vor preda tronsoanele, urmând ca după inspectarea lor reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere să decidă dacă pot fi deschise circulaţiei rutiere.
Peste 43 de kilometri din Autostrada Lugoj – Deva, parte a Autostrăzii A1 Nădlac – Bucureşti (580 de kilometri), vor fi deschişi circulaţiei la mijlocul lunii august, potrivit estimărilor constructorilor Loturilor 3 şi 4 ale autostrăzii.
Lotul 3, de 21 de kilometri, se întinde între Ilia şi Holdea şi a fost construit de Asocierea de firme Teloxim Con SRL, Comsa SA, Aldesa Construcciones SA şi Arcadis Eurometudes SA, care a obţinut contractul pentru derularea investiţiei, estimată iniţial la 580 de milioane de lei, fără TVA.
Lotul 4, de 22 de kilometri, leagă Şoimuş de Ilia, pe Valea Mureşului. Asocierea Tehnostrade, Spedition UMB a construit tronsonul, iar costul iniţial al lucrărilor a fost estimat la 419,4 milioane lei fără TVA.
Vom reveni cu detalii.