Termenul „Black Friday” a aparut în anii ’60, desemnând ziua de debut a cumparaturilor pentru celebrarea sarbatorilor de iarna. Adjectivul „black” (negru) se refera la magazine, care treceau în aceasta perioada de la „rosu” la „negru”, în organizarea contabila, efectuata manual. În acest proces, contabilii marcau cu cerneala rosie pierderile pe care le aveau magazinele, iar cu negru profiturile înregistrate. Debutul cumparaturilor pentru iarna a fost marcat prin acesta zi înca din anul 1924, când a avut loc parada pentru Ziua Recunostintei, organizata de lantul de magazine Macy?s, în vinerea de dupa Thanksgiving.
Black Friday este cel mai asteptat eveniment de cumparaturi al anului, lansat în România în 2011. Ajuns la cea de-a ?asea edi?ie, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul urias de produse aflate în promotii si prin ofertele de pret unice. Datorita reducerilor între 30% si 80%, clientii pot achizitiona de Black Friday mai multe produse cu aceiati bani pe care i-ar da în mod uzual pe unul singur. Cele mai achizitionate produse conform istoricului : televizoare, telefoane mobile, laptopuri, frigidere, ma?ini de spalat, produse de îngrijire personala si cosmetice, jucarii, carti, produse pentru casa si gradina, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru masina.
Am selectat pentru magazinele cu cele mai mari reduceri in acest an. Lista acestora o gasiti aici > MAGAZINELE CU CELE MAI MARI REDUCERI