12.7 C
Deva
sâmbătă, mai 18, 2024

PĂREREA TA CONTEAZĂ! Apa Prod vrea să ştie dacă sunteţi mulţumiţi de serviciile sale

Apa Prod SA derulează, în această perioadă, o campanie pentru evaluarea satisfacţiei clienţilor. În acest sens, pe pagina de internet a societăţii, dar şi pe reţeaua de socializare, a fost publicat un chestionar prin care societatea de apă doreşte să afle părerea clienţilor despre serviciile pe care le furnizează.

 

 

„Părerea clienţilor este foarte importantă pentru noi. Tocmai din acest motiv am creat un chestionar prin intermediul căruia dorim să aflăm ce părere au oamenii despre serviciile pe care le furnizăm, care sunt serviciile ce trebuie îmbunătăţite, dar şi cu ce probleme se confruntă în relaţia cu societatea noastră. Percepţia clienţilor în ceea ce priveşte aceste servicii ne este de un real ajutor deoarece suntem preocupaţi de o îmbunătăţire permanentă a calităţii serviciilor oferite”, a declarat purtătorul de cuvânt al Apa Prod S.A., Andreea Morogan.

Unde poţi să-ţi spui părerea

Prin intermediul chestionarului privind evaluarea satisfacţiei clienţilor, Apa Prod doreşte să afle pentru ce este folosită apa de la robinet, care este calitatea acesteia, cum este apreciat comportamentul angajaţilor societăţii dar şi care sunt serviciile despre care clienţii cred că trebuie îmbunătăţite. Chestionarul poate fi completat, până la sfârşitul lunii octombrie, atât online – pe pagina de internet www.apaprod.ro, cât şi în format tipărit, la casieriile societăţii din Deva, Hunedoara, Simeria, Călan, Brad, Haţeg, Geoagiu, Sălaşu de Sus şi Toteşti.

Pentru a preveni posibile reclamaţii

Tot în această perioadă, Apa Prod a demarat o altă acţiune prin care doreşte să vină în întâmpinarea clienţilor societăţii. Practic, începând din luna octombrie, fiecare utilizator va primi, în momentul citirii contorului, o înştiinţare privind: data şi ora citirii, indexul apometrului şi numele persoanei care a efectuat citirea. Reprezentanţii Apa Prod SA consideră că, astfel, nu vor mai apărea eventuale neconcordanţe între operatorul de apă şi clienţi în ceea ce priveşte citirea contoarelor. „Este o acţiune pe care o desfăşurăm, luna această, doar în municipiile Deva şi Hunedoara, urmând să o extindem, până la finalul anului, la nivelul întregii arii de operare. Este important ca fiecare utilizator să verifice datele înscrise pe înştiinţare, pentru a evita reclamaţiile ulterioare. Utilizatorii care au contoarele în afara proprietăţii şi nu vor fi acasă în momentul efectuării citirii apometrului, vor primi aceste înştiinţări în cutia poştală”, a mai spus Andreea Morogan.

Știri Similare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Stai conectat

17,116FaniÎmi place
110CititoriConectați-vă
7,410AbonațiAbonați-vă
spot_img
spot_img

Știri Recente

/*ADNOW*/